Cu o experiență de peste 20 de ani, consultanții VIVIEVO – Management Consulting îmbină expertiza acumulată în sectorul public şi privat din România, oferind companiilor şi instituțiilor servicii personalizate de îndrumare strategică pentru creșterea nivelului de conformitate cu normele legale şi cu standardele internaționale de calitate. Know-how-ul consultanților noștri este pus în valoare chiar din prima etapă de fundamentare a procesului de dezvoltare – auditul diagnostic (diagnoza). Capacitatea de analiză şi evaluare disruptivă a consultanților VIVIEVO contribuie la integrarea şi adaptarea mai ușoară a companiilor la exigențele contemporane de dezvoltare tehnologică şi sustenabilă. Între serviciile companiei noastre se regăsesc: crearea de strategii şi proceduri de conformare cu cerințele legale şi de calitate; efectuarea de analize de identificare şi atenuare a riscurilor; elaborarea sau revizuirea politicilor de management intern; desfășurarea atelierelor de instruire şi educație pentru angajați; menținerea sănătății şi securității în muncă; facilitarea soluționării echitabile a diferendelor; auditarea şi raportarea gradului de sustenabilitate; actualizarea infrastructurii tehnologice; implementarea protocoalelor de securitate a datelor, precum şi certificarea conform standardelor ISO. Implementând sistematic aceste elemente companiile care beneficiază de serviciile de consultanță şi monitorizare VIVIEVO obțin o creștere durabilă şi devin punct de referință în domeniu, la nivel național şi european.
Cu o experiență de 15 ani ca Expert în achiziții publice, Tehnician devize și măsurători în construcții, și Formator în domeniul achizițiilor publice și management de proiect, am dezvoltat o abordare unică și eficientă pentru a naviga prin complexitățile achizițiilor publice și gestionarea proiectelor de construcție. Specializarea mea în asigurarea conformității cu standardele și reglementările în vigoare, combinată cu capacitatea de a livra training-uri aplicate și orientate către rezultate, permite partenerilor și clienților să beneficieze de suport de înaltă calitate, adaptat nevoilor specifice ale fiecărei organizații. Angajamentul meu este să asigur că fiecare proiect nu numai că respectă cerințele legale în totalitate, dar și că se realizează eficient, asigurând astfel o bază solidă pentru creșterea și dezvoltarea durabilă a companiei.
Experiența de peste 15 ani în domeniul medical la care se adaugă instruirile și munca în efectuarea auditurilor conform ISO 15189:2023, 19011:2018, 9001:2015, 14001:2015, 17025:2017, Audit intern conform Managementului calității serviciilor de sănătate (ANMCS), 45001:2023 și Responsabil managementul deșeurilor, mă califică pentru implementarea, menținerea și monitorizarea unui sistem al calității esențial pentru buna funcționare a companiilor conform normelor legale și de standard.
Ofer soluții de audit și consultanță pentru satisfacerea nevoilor clienților și a menține compania productivă.
Cu o experiență de peste 20 de ani în vânzări și consultanță, ARYA CONSULTANȚĂ ȘI AUDIT a luat naștere din dorința de a ajuta companiile să crească prin implementarea și monitorizarea aplicării corecte a cerințelor legale. O companie care își doreste o creștere sănătoasă nu poate funcționa în afara unui cadru legislativ.
Oferim consultanță și programe personalizate clienților noștrii în ceea ce priveste proiectarea și implementarea Sistemelor de Management ISO 9001, 14001, 45001, consultanță în Resurse Umane și Mediu astfel încat afacerile să respecte normele legale și de standard, iar antreprenorii au timp să își ducă companiile la un nivel superior.
Noi scriem procedurile, le implementăm, iar tu te ocupi de clienti.
Cu o experienţă de peste 30 de ani, STT AUDIT SOLUTIONS, oferă suport prin servicii de audit şi consultanţă ȋn vederea certificării, conform standardelor : ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; ISO 45001: 2023. Cu o carieră remarcabilă ce se întinde pe parcursul a 34 de ani în domenii cheie precum consultanță juridică, resurse umane și sistemul bancar, se distinge ca un lider inspirat și un strateg inovator. Având 13 ani de experiență în oferirea de soluții juridice complexe, 7 ani în resurse umane și 14 ani în sistemul bancar, STT AUDIT SOLUTION combină expertiza unică cu o abordare holistică pentru a rezolva provocările. Acest cumul de experiență face din STT AUDIT SOLUTIONS un asset de neînlocuit, cu un angajament ferm pentru excelență, ideal pentru orice organizație sau echipă care caută leadership de top și inovație strategică. Profitul mişcă lumea, dar la bogăţie se ajunge prin muncă, prin aplicarea bunelor practici şi nevoia respectării lor.
Cu o experiență solidă de 6 ani în domeniul salubrității, suntem aici pentru a vă oferi servicii de consultanță de încredere în ceea ce privește normele legislative ale protecției mediului. Ne-am dedicat timpul și energia pentru a înțelege în profunzime cerințele și reglementările din domeniul protecției mediului, iar acum suntem gata să vă împărtășim cunoștințele noastre pentru a vă ajuta să navigați cu succes prin aceste aspecte complexe. La SMALL CHANGE, punem accentul pe seriozitate și profesionalism în tot ceea ce facem. Fie că sunteți o companie, o instituție publică sau întreprindere familială/persoană fizică, noi vă oferim soluții personalizate și adaptate nevoilor dumneavoastră specifice. Echipa noastră de experți este aici pentru a vă ghida și asista în identificarea celor mai bune practici pentru protejarea mediului înconjurător și pentru a vă ajuta să rămâneți conformi cu reglementările în vigoare.
Cu peste 10 ani de experiență în industria de software IT și cu o pasiune pentru securitatea cibernetică și protecția datelor, ofer consultanță companiilor care doresc digitalizare progresivă și minimizarea riscurilor cibernetice și pe baza măsurilor de securitate a informațiilor implementate în organizație, evaluez riscul la care este expusă compania și construiesc programe de securitate corespunzătoare bazate pe situația actuală a organizației auditate și nevoile unice pentru a îmbunătăți procesele și a minimiza riscurile cibernetice. De asemenea, evaluez riscurile pentru toate sistemele de management prezentate, ulterior. Ofer consultantă/audit diagnostic și audit intern pentru: ISO 9001- Sistem de management al calității, ISO 27001 - Sistem de management al al Securității informației; ISO 22301 - Sistem de management al al continuității afacerii, ISO 31000 - Managementul riscului, ISO 42001 - Ghid pentru inteligența artificială, ISO 27501 - Sustenabilitatea afacerilor, ISO 13485 - Dispozitive medicale, ISO 14001 - Sistem de management al mediului, ISO 45001 - Sistem de management al SSM și SU. Realizez și pregătirea companiilor pentru certificare și recertificare și supravegherea sistemelor de management ISO 9001/14001/45001. De asemenea, ofer consultanță GDPR, training GDPR, audit GDPR, evaluare planuri de acțiune, implementare GDPR, DPO/suport DPO pentru companiile care doresc sa devină conforme.
Cu o experiență de peste 20 ani în industrie, TECH BUSINESS SUPPORT a luat ființă pentru oferirea de soluții inovative și personalizate în Sistem de Management Integrat, angajat să depășească așteptările clienților prin calitate excepțională și servicii impecabile. Punem la dispoziția partenerilor noștri expertiza noastră pe domenii ce pot fi externalizate astfel încât antreprenorul să fie sigur că activitatea desfășurată respectă 100% cerințele legale, iar focusul său să rămână dezvoltarea și creșterea companiei sale pe piloni stabili și durabili.
Cu o experiență de peste 11 ani în domeniu, atât la nivel național cât și internațional, STREAMLINED BUSINESS SOLUTIONS nu oferă doar consultanță în implementarea unui sistem de management integrat conform SR ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2023, ci și programe personalizate de instruire și formare a angajaților pentru dezvoltarea celui mai important activ al unei organizații, oamenii. Totodată, încurajăm creșterea productivității și adaptarea la schimbările constante ale modului de lucru și oferim consultanță în eficientizare organizațională prin intermediul tehnologiei.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Golden Audit Consulting
J04/1614/2023
CUI 48966001
Str. 9 Mai nr 78
Bacău, Bacău
DATE COMERCIALE
CLIENȚI
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Informații utile
Ne găsești și pe: